söndag 5 augusti 2012

Ny ska jag börja gympa

Sawadee  

När Lina (dotter) var ute på Google Earth så finner hon på "våran
gata" Lehna på hundpromenad. Jets går med henne men Tjejen
är väl inne i gummi-bananodlingen och snokar.



Sporrad av detta så åker jag själv en runda på Goole runt i
grannskapet. Utanför Kenneth´s gamla hus (Chatau Moken) 
så ser jag Åkesmotorbike glänsande som nytvättad i solskenet. 
Månne bilden vara tagen när han var nere i Thailand?




Undrar vilken tid som bilden togs? Måste vara på em. av solens
placering att dömma. Sidovagnen står inte utanför så det är ant.
under en hundtur till stranden.




Var väl tur att jag inte var hemma i Chatau Moken och hade 
något "fuffelns" för mig på verandan för då hade det ju gått 
ut över världen.






Även Lehnas bygge är med på Google. Takstolarna
är på plats.


Detta med Google Earth är ju helt fantastiskt. Här kan man bila
runt hela världen och se sig om. Inte behöva betala en krona i 
bensin och inte vara orolig för att bilen ska paja.
Nykter behöver man inte vara och man kan stanna även på
motorvägarna.


Dagarna går i sportens tecken och väntan på ett guld tycks
bli väldigt lång. 


Har fått två videoklipp från en vän som ser två nya sporter
som han tror att jag skulle ha en chans att ta medalj i OS.
Jag vill bara påpeka att möjligheten för mig ligger i  i gren 1.


OBS!!! dessa klipp är ej lämpade för personer som kan väcka
anstöt.Bör vara över 20 år för att inte ta skada.






Har nu inte tid att fortsätta blogga för nu ska jag snabba
mig till gympasalen för att starta träningen.


Ha det gott 


Sverker

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar