lördag 11 augusti 2012

Åter i ekorrhjulet

Sawadee

Nu märks det att semestrarna är slut. 
Till arbetsgivarnas förtvivlan så är det nu igen massor
med besök på bloggen Pastorflanell.
Får önska er välkomna tillbaka och hoppas att ni haft
en bra semester och laddat batterierna.
Skulle så inte vara fallet så finns ju möjligheten
att hyra rum av mig i Thailand från september
tom. maj. Sköna bad i pool och Andaman sea
och härlig mat väntar.
Har du några frågor så maila 
sverker.ingulfson@yahoo.se

I dag på morgonen stod det ett bord utanför huset. Har
ingen aning om vem det är som kommit med detta. Trodde
det var hyrestanten men icke.


Problemet är ju att jag inte vet om det är en felleverans eller
om jag kan använda bordet. Det är ju så att det passar
helt perfekt i huset nu när  jag blir av med en stor fåtölj.
Hoppas snart få ett besked.

Var i dag fiskeinstruktör för Lehnas barnbarn Vilma.


Det gäller att få till det riktiga greppet


"Jag bryr mig inte om vad instruktören säger för det är
lättare att sitta på bryggan och vila spöt"



"Här låg flötena och guppade och inte en gång så drogs dom
ner under vattnet som dom skulle. Instruktören påstod att den
torra komposten som inte innehöll några maskar var orsaken. 
Vi fick fiska på räkor i stället"
"Tror att han inte hade en aning om fiske"!!

I morgon ska jag ut med mitt barnbarn på äventyr.

Ha det gott

Sverker

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar