tisdag 29 mars 2011

Mirakeldoktor

Sawadee
Efter en vecka med bronkit, halsont och förkylning
orkade jag inte längre utan tog mig en tur till
den rekommenderade mirakeldoktorns mottagning.
Efter att ha blivigt mottagen och sittande i väntrummet
insåg jag att på det här stället är man i trygga händer.
Kände att mina enkla och små krämpor bara var en
piss i havet. Här på kliniken fixas absolut allt som
är viktigt för ditt välbefinnande
enligt plakaten på väggen
Varför vara som ett russin i ansiktet när det finns hjälp??
Naturligtvis skönt att slippa betala i frisör i tid och otid
men lite hår på skallen kanske skulle sitta fint?
Detta är en storindustri i Thailand. Thaiorna vill vara
vita som lakan. Tom. deodoranter är märkta med
whitening.
Hur det står till med spermierna, kollas enkelt
Om orken inte är som den ska så är det inget problem. Här finns lösningen!!!! Det här plakatet förstod jag inte riktigt. Kan det vara en kurs för vegetarianer i hur man skalar banan eller annan frukt?? Jag fick i alla fall en massa piller och förhoppningsvis hjälper dom mot allt som denna klinik erbjuder. Om jag överlever får jag se!! I natt och på morgonen har det kommit 52 mm och fortsatt så läcker det i taket. Nu har det tom börjat läcka i förrådet!! Ringde byggaren som lovade komma innan 1 tim. Vad tror ni händer?? Det slutar att regna!!!! Känns lite som att börja på ruta ett igen. Läckan till förrådet berodde nog på en massa löv som samlat sig under kantplåten men dom andra förstår vi inte alls. Vi ska nu börja med att silikona takåsen och se om det hjälper. Hjälper inte detta kanske det finns piller för detta också? Kan det vara Wikeyleakes som jag drabbats av????? PAF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar