fredag 19 oktober 2012

Sawadee

Nu har jag väl acklimatiserat mig till vädret.
Har nu vaknat flera nätter av att jag fryser då det är
24 grader i sovrummet. Bara att stänga av ACn och
njuta av takfläkten.
Var till Honda och fick bilbältet bytt och löv bortplockade
från fläkten till ACn.
Det är bara en höjdare att åka dit. 2,5 tim jobb med
material kostade 1497 Bt (330 kr).


Här är kundmottagningen


Medan du väntar på bilen så är det bara att tex. läsa
dagens tidningar på nätet.


Härliga soffor med massor av tidskrifter att läsa eller
du kan kolla på TV.


Kaffe eller annan dricka med tilltugg finns också


För dom lekfulla är det många möjligheter.
Själv föredrar jag bollpoolen.


Här på skärmen kan man följa med när bilen ska vara klar.

Nu har jag inte varit på en svensk bilverkstad på många år
men jag tror inte att dom kommer i närheten av detta.

Nu har jag fått mig ett nytt husdjur. Det är klättergrodan Boll.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar