fredag 27 juli 2012

SIM-kort i tid??

Sawadee

Läser i dag i bladet:
Läspeskolan står nu inför sin omvandling till aktiebolag.
Förutom ett attraktivt prospekt till tilltänkta aktieägare -
fram för allt barn och tonårsföräldrar- erbjuder man i dag-
arna eleverna att till förmånligt pris inköpa betygsoptioner
avseende höjda termindylika.
Ett bra och nytt initiativ för en nytänkande läroanstalt!!
Har nu beslutat att inte hyra ut mitt hus i Thailand. Jag kommer
själv att husera där. Pga taskig pension så ska jag hyra ut
2 rum med toalett/dusch och tillgång till kök, pool och vardagsrum
med SVT World.
Hyran blir lägre än det som är på resorterna i området.
Hör av er till mig om intresse finns sverker.ingulfson@yahoo.se
eller tel 0733 26 17 19 och Thailand +66 89970 99 18 (från
september)
Har nu äntligen fått ett konstruktivt livstecken från Comviq efter
 min först kontakt i maj.
Får se nu om detta kommer att fungera för i dag är sista dagen som
posten kan lämna SIM-kortet om jag ska ha det på morgonen när
överföringen till Comviq har skett
.
Är jag kanske på gång nu för nu har jag äntligen fått mitt körkort!


Lycklig körkortsinehavare

Nu när det varit bra väder så har fåglarna fått vårkänslor.
Den dubbelvingade gräsdragaren har åter börjat bygga bo.


Här är det bara att dra in stråna

Nu i dessa OS tider kommer jag att bli vindögd! En match på TVn och
en på SVT play gör att ögonen far som tättingar i skallenför att
hänga med. Tur att det är repricer på målen.
Så härligt det är att vara fri från arbete och ha möjlighet att följa
det man vill och inget arbete som ställer hinder i vägen.

Är det riktigt att Citronfjärilen utvecklas från en surpuppa??

Ha det gott

Sverker


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar