fredag 30 september 2011

Hejsan
Nu är flyttningen i full gång!!!
Naturligtvis så tycker man att man har hur mycket
tid som möjligt! Glöm det !!!
Lyckligtvis så ringde nya ägaren och sa att det
inte var någon panik för på måndag kommer målare för att måla taken.
Tack gode gud att vi får en dag till!!
På vinden finner man min gamla nalle som jag älskade över allt
annat. Fick den åter av min moder är jag tog realen. En helvetesv masssa
tavlor från mitt föräldrarhem. Är det någonting för atikrundan???
Ingen av barnen har villa/hus där man kan ställa in pryar.
 Mitt hus är nu fullt av lådor och prylar som ska packas upp.
Tyvärr så finnns det inte plats för alla grejer sån vad gör jag?
I dag ringde nya ägaren och meddelade att målare kommer på
måndag för att måla taken vita. Tack gode gud!!!!

Vi har kört massor av prylar till Lehnas och mig hela veckan
och fortfarande är det grejer kvar.

Finns det någonting jag tyckern sämre om än flyttniog??
Jo när gnaget torskar!!!!!
'
Ha det bra
Sverker

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar