fredag 3 juni 2011

Inte helt hundra

Sawadee
Nu har jag lämnat paradiset och återkommit till ett annat paradis.
Det är inte så tokigt att komma åter till roslagen. Blev hämtad av
Lehna vid Arlanda så resan "hem" gick ju som ett skott.
Naturligtvis så är det en massa måsten som ska till
men det är ju faktiskt ganska kul.
Får titta på bilderna och se vad det är som väntar.
Blev lite osäker på den nya sedeln som jag fick ur bankomaten
men har nu fått en förklaring.
Vilken otur för aftonpressen att det inte är jag som är kung!!!
Tänk vilka fantastiska upplagor dom skulle ha haft på mina
äventyr!!!
För första gången på 50 år så ramlades det i plurret vid sjösättningen.
Det är ju trevligt att man kan glädja sina medmänniskor.
Lehna garvade så hon höll på att ramla av strandmöbeln. Nu var det ju inte ett helkroppsplurr men telefonen
blev sig inte lik efter plurrandet.
Det var inte bara jag som drabbas av "måste göra" saker.
Lehna målar bokhylla innan hon åker till Skåne med
grannarna över helgen.
Själv blir jag kvar och ska njuta av det härliga vädret
och småpyssla lite.
Gräsklippningen är ju inte så kul men den måste ju göras. Efter att varit i farten ett par dagar så känns det i kroppen. Naturligtvis är man ju inte i farten på samma sätt i Thailand så här kommer träningsverken som ett brev på posten. Ska i dag ner och leta efter boj och kätting som jag inte fann vid sjösättningen. Ha en trevlig och skön helg Sverker

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar